CONSULTANŢĂ

ESENŢIAL – metodologie

ESENŢIAL este un serviciu dedicat elaborării şi gestionării metodologiei specifice fiecărui client. Produsul abordează metodologia, instrumentele şi procedurile specifice pentru:

 

Acest serviciu se livrează în trei modalităţi:

 

1.      Consiliere şi asistenţă în elaborarea suportului metodologic primarpersoane din cadrul firmei/organizaţiei dumneavoastră sunt instruite, asistate şi permanent ghidate pentru a elabora  ele însele metodologie, instrumente şi proceduri specifice. Această modalitate permite capacitarea la maximum a oamenilor dumneavoastră în a realiza astfel de  activităţi. La finalul colaborării veţi avea oameni capabili să proiecteze şi să reproiecteze metodologie, instrumente şi proceduri în acord cu nevoile dumneavoastră. Este cea mai accesibilă şi cea mai avantajoasă modalitate de livrare din punct de vedere al raportului cost / beneficii.

 

2.      Elaborare propriu–zisă de suport metodologic primar („la comandă”) – HR CONSULTING evaluează amănunţit nevoile solicitantului şi elaborează integral metodologie, instrumente şi proceduri specifice, fără ca organizaţia-client să repartizeze resurse semnificative. Este o modalitate foarte confortabilă pentru dumneavoastră, mai ales când dispuneţi de resurse limitate de timp şi/sau de oameni. La finalul elaborării se realizează integrarea şi implementarea asistată a suportului metodologic în organizaţia-client.

 

3.      Echipa mixta de elaborare a suportului metodologic primar HR CONSULTING evaluează amănunţit nevoile solicitantului şi elaborează metodologie, instrumente şi proceduri specifice într-o echipă mixtă de proiect, alcătuită nu numai din consultanţi, ci şi din oameni ai clientului care au ocazia să asimileze/să-şi consolideze cunoştinţe şi deprinderi de elaborare, implementare şi ajustare a suportului metodologic primar. Este o modalitate foarte avantajoasă, care oferă posibilitatea de a economisi resurse şi de a vă capacita oamenii.

 

CONSILIER

 

În activitatea curentă a firmei dumneavoastră, apar cu siguranţă situaţii în care trebuie luate decizii în privinţa personalului angajat. Fie că acestea se referă la extinderea firească a afacerii dumneavoastră, fie că apar situaţii critice, CONSILIER vă asigură un suport competent pentru a face întotdeauna alegerea cea mai bună. CONSILIER oferă:

 

 

MEDIATOR

 

MEDIATOR oferă soluţii pentru gestionarea situaţiilor conflictuale:

 

 

PREMIER

 

PREMIER oferă soluţii la probleme complexe în subsistemul  resurselor umane. Există două tipuri de intervenţii:

 

  1. SPECIAL

 

 

 

 

 

  1. GENERAL

·         Proiectarea / reproiectarea subsistemului de resurse umane – necesare pentru adaptarea la activităţile derulate, astfel încât să existe un optimum în ceea ce priveşte volumul de resurse umane şi modalităţile de utilizare, creştere şi dezvoltare ale personalului, cu o balanţă cost / beneficiu favorabilă.

 

·         Analiză diagnostic a subsistemului de resurse umane – se realizează un audit al funcţiei de personal şi a managementului resurselor umane la nivel întregii organizaţii sau la nivelul unităţilor funcţionale ale acesteia. Este foarte util pentru a evalua corect nevoile dumneavoastra legate de resursele umane şi gestionarea adecvată a lor.

 

·         Elaborare, dezvoltare, optimizare şi implementare de strategii în managementul resurselor umane: strategii de recrutare, planificarea strategică a resurselor umane, managementul recompenselor, elaborarea strategiilor şi planurilor de instruire, managementul carierei, politici de personal.

 

·         Studii şi cercetări în domeniul resurselor umane

o        Evaluarea nevoilor angajatilor – vă ajută sa fiţi la curent cu nevoile oamenilor care lucreaza în organizaţia dumneavoastră şi să obţineţi, în acest fel, informaţii despre starea lor de spirit, despre dificultăţile care îi preocupă. Este foarte utilă ca prim pas spre ajustarea modalităţilor de motivare şi antrenare a personalului.

 

o        Evaluarea opiniei angajatilor – vă poate sprijini în a obţine idei din partea celor care sunt direct implicaţi în activitate, idei referitoare la situaţii existente şi la măsuri posibile. Această intervenţie poate reflecta şi atitudinile oamenilor faţă de decizii luate sau care urmează să fie luate.

 

o        Studiul salariilor – este o intervenţie care vă oferă posibilitatea să vă pozitionaţi cât mai adecvat pe piaţa forţei de muncă în ceea ce priveşte nivelele şi politicile salariale. Un astfel de studiu se realizează, in parametrii confidenţialităţii, la nivelul mai multor firme, costă surprinzător de puţin şi poate să ajute la  generarea de măsuri pentru reducerea fluctuaţiei datorate inadecvării sistemului de motivare a personalului, în condiţiile concurenţei pe piata forţei de muncă.

 

·         Intervenţii complexe combinate – sunt programe complexe care pot integra diverse tipuri de intervenţii sau servicii oferite de HR CONSULTING.

 

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să trimiteţi o solicitare pe adresa office@hrconsulting.ro

 

 

Colaborare de tip OUTSOURCING

 

HR CONSULTING poate participa în sprijinul derulării unor proiecte împreună cu membrii altor organizaţii care au nevoie de suport în acest sens. Putem delega persoane care să participe la activitatea departamentelor de resurse umane, la elaborarea şi derularea unor proiecte ce ţin de managementul resurselor umane.

 

MODALITĂŢI DE LIVRARE

 

FIDELITATE – livrarea serviciilor pe baza unui  abonament cu formulă opţională, în care clientul poate să aleagă multiple pachete de soluţii. Prin varianta FIDELITATE, dorim să fim cât mai aproape de client şi de nevoile sale, pentru a putea găsi împreună cele mai adecvate soluţii. Pentru noi, câştigarea unei asemenea relaţii este deosebit de importantă şi, de aceea, oferim un pachet consistent de reduceri şi beneficii clienţilor noştri fideli.

 

PROIECT – livrare punctuală a unui produs sau a unui pachet de produse.

 

 

IMPORTANT!

Clienţii care optează pentru formula FIDELITATE pot negocia compensări ale serviciilor complementare/alternative oferite de partenerii noştri.

 

 

HR CONSULTING vă mulţumeşte pentru atenţia şi interesul dumneavoastră!

 

VĂ DORIM MULT SUCCES!